Museum Vleeshuis trapt beiaardseizoen af

Persmoment op maandag 1 juli om 12.30 uur

In juli en augustus 2024 trakteert Museum Vleeshuis de Antwerpenaren elke maandagavond op een zomers beiaardconcert. Stadsbeiaardiers Liesbeth Janssens en Koen Van Assche bespelen met gastbeiaardiers uit binnen- en buitenland de Antwerpse torenbeiaard. Op 1 juli trapt stadsbeiaardier Koen Van Assche de maandagavondconcerten om 20 uur af in het gezelschap van sopraan Astrid Stockman.

De pers wordt vriendelijk uitgenodigd om het beiaardseizoen mee in te zetten tijdens het middagconcert door Koen Van Assche op maandag 1 juli vanaf 12.30 uur in de tuin van de Antwerpse kathedraal.

12.30 uur

Verzamelen in de kathedraal, hoofdingang Handschoenmarkt

12.40 uur

Vertrek onder begeleiding naar de tuin