K3 en de Antwerpse beiaard

Persuitnodiging

Op maandag 18 juli van 20 tot 21 uur trakteert Museum Vleeshuis / Klank van de Stad met een uniek beiaardconcert: K3 zingt live mee met de beiaard.

Wie Hanne, Klaasje en Marthe aan het werk wil zien, trekt best naar de Grote Markt waar een groot scherm zal staan. Liefhebbers van de beiaardklanken kunnen terecht op de luisterplaatsen op het Schoon Verdiep van het stadhuis. Reserveren is noodzakelijk.

Een interview met K3 en beiaardier Liesbeth Janssens over deze unieke samenwerking is mogelijk, op maandag 18 juli, tussen 16.30 en 17.30 uur. Een afspraak maken kan via Freya Van Wijnsberghe.

communicatieverantwoordelijke Museum Vleeshuis, Stad Antwerpen

vleeshuis@antwerpen.be