Beklimming van de Onze-Lieve-Vrouwetoren opnieuw mogelijk

Beklimming voor de pers op woensdag 8 maart om 14 uur

Van april tot oktober organiseert Museum Vleeshuis opnieuw beklimmingen van de mooiste toren van de stad. Na bijna 4 jaar van restauratiewerken aan de Onze-Lieve-Vrouwetoren is de beklimming ervan weer mogelijk. De ticketverkoop start op 8 maart.

De beklimming van de toren - exact 515 treden hoog - is een unieke ervaring. De binnenkant van de toren is minstens even indrukwekkend als de buitenkant. Helemaal boven kunnen de bezoekers uitblazen en genieten van een prachtig uitzicht over de stad en de wijde omgeving. Bij helder weer zien ze de Sint-Romboutstoren in Mechelen en soms zelfs het Atomium in Brussel.

De pers wordt vriendelijk uitgenodigd om samen met de schepen voor cultuur ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ Nabilla Ait Daoud de toren te beklimmen op woensdag 8 maart om 14 uur.

Samenkomst om 13u45 in Museum Vleeshuis. Duur: 1 à 1,5 uur.

Graag uw aanwezigheid bevestigen ten laatste op maandag 6 maart: